Skola

Jag har tagit bort nagellacket och blippt av mina armbarnd för nu ska jag börja i en helt ny skola. Jag ksa presenteras ingör hela skolan där det bara är några få jag känner igen. Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska säga det. Jag kommer börja på Japanska och sluta när jag blir för enformlig. Jag fortsätter på engelska men vad ska jag säga då? Jag vet inte, kan inte jag ta tillbaka tidsskillnaden, då skulle jag ha åtta timmar på mig tills jag skulle börjar känna mig stressad för att åka till den nya skolan.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hur gick det för dig Sara med presentationen? Jag vet att detta kan kännas nästan overkligt när det är många som lyssnar och du kanske t.o.m. fick stå på scen. Det brukar dock alltid bli succee. I Indien på en skola sjöng jag en gång Vi går över daggstänkta berg. Kan bara första verser så den sjöng jag tre gånger. Den vilja man visar i mötet med en annan kultur överstiger betydelsen av orden man säger! Människor känner dig med hjärtat och det är där du berör - får du dessutom in en massa trevliga ord så super-bonus, förståss! Stort kram från mig/Catharina

2012-04-29 @ 18:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0