Snart, förkyld kanske feber?

Jag ska uppdatera snart men det blir ett långt inlägg som jag aldrig har tid att skriva på.. Jag har blivit förkyld så jag har varit rätt trött de senaste dagarna. Skriver när jag har tid och ork.
Otoosan (värdfar) ville att jag skulle till doktorn i morse med då jag bara är förkyld är det okej när jag kom hem vilade och sov jag ett tag sen när jag skulle äta middag frågade okaasan (värdmamma) om jag ville till sjukhuset men då jag är förkyld och förmodligen har feber är det inget att oroa sig för (vill inte att någon ska vara orolig där hemma för det är inget!!) Lite kul att se hur annorlunda man ser på en förkylning i olika länder.. Jag ska sova snart och hoppas på att det blir bättre i morgon.. På torsdag är det health check day så jag behöver inte gå till skolan för det är inga lektioner. På fredag har vi dagshajk (spring hike) då vi ska vandra i bergen, det kommer bli kul!!

Krya på mig, godnatt (klockan är nio här och nu)


Kommentarer
Postat av: isak_brooooor

uppdatera meeeera sara! vi vill veta hur det var i bergen! :)

<3

2012-05-09 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0