April 3, 2012

Det är helt sjukt hur mycket te jag dricker när jag är här. Eftersom att köket är närmare mig här kan jag hämta te oftare och desutom har de tre termosar med te och en kanna med iste. Alltid. Jag har bara på morgonen druckit upp en stor termos och är en kopp in i den lilla. Det känns så skönt att kunna vara uppe tidigt och sen chilla oich bestämma vad man ska göra under dagen. Just idag har jag svarat på mail och lyssnat på morgonpasset i p3 och nu är jag på del 5/6. Om någon ville veta...
Tänk vad mysigt, nu när jag skriver det här ligger alla och sover i era sängar, med kanske några undantag. Jag har fortfararande pyamas på mig och klockan är halv tolv. Jag vill bara sätta på mig löparskorna som nyss kom till mig med post men det är molnigt/dimmigt så jag får hoppas på att det blir bättre väder senare på dagen.
Jag fick viktiga dokument med posten igår, jag var klantig nog att glöma dokument som är viktiga för att jag skulle få vara kvar i japan i mer än tre månader. På eftermiddagen fick jag ett stort paket men löparskor och vanliga skor, mjukisbyxor och idag kom ett paket proppat med godis, jag har bara ätit tre av kanintuggummina än..
jag ser fram emot att se reaktionen när min värdfamilj får smaka djungelvrål. Nu ska jag äta lunch och sen får jag se om jag hinner testa joggingslingan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0