Jag erkänner...

...jag suger på att blogga. Nu har jag suttit hela kvällen och försökt att göra något åt designen men det slutade med att jag återställde alltsammans.
Anledningen till att det inte har gått så bra att blogga är att varje gång jag kikar in här blir jag sur över att jag har en standarddesign och att jag aldrig skriver. Jag försöker då fixa lite med bloggen, blir fast med det ett tag, tiden går ut och jag återställer allt.
Sen har jag inga läsare för jag vågar inte lämna ut addressen för jag skäms så mycket för att jag har så ful design och att jag aldrig skriver.
Nu har jag i alla fall fått en ny dator så jag kanske kan börja blogg nu på riktigt då jag kan ha den för mig själv och kan ta med den vart jag vill.
puss på er <3 återkommer som sagt under helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0