夏休み

helst av allt skulle jag vilja skriva ett inlägg om allt kul jag har gjort, allt jag har gjort under mina lediga dagar men  tiden försvinner hela tiden. Jag vill berätta om scoutträffen jag ver på förra vecan, festivalen jag gick på efteråt. Jag vill berätta om japanskkursen som jag började med förra veckan (som tar slut 10/8). Jag vill berätta om när jag var i china town och jag vill berätta om te-ceremoni-klubbens sommar läger i Kyoto. Såklart vill jag också berätta om teceremonin jag var på idag men jag ska till kyrkan tidigt imorgon bitti och efter det ska jag på konsert där en från lokalkyrkan ska sjunga. Och dessutom vill jag berätta om min värdbror som har kommit hem och om mina framsteg i japanskan men som sagt ska jag till kyrkan imorgon bitti så... oyasumi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0