fredagen den trettonde och 仏滅

Det  är inte rättvist tycker jag, det är andra gången i år!! Till råga på det är det butsumetsu ← Otursdagen enligt buddakalenderna, det betyder buddas död och av de sex olika dagarna i den kalenderna är den här VÄLDIGT oturssam... 
Idag ska jag gå till postkontoret, något jag har laddat inför i mer än en vecka och jag tror att jag kommer lyckas nu, Idag..lycka till Sara..
Idag har jag tea cermony club, oj vad jag kommer göra misstag med att göra macha... Nä, det kommer nog gå bra, bara lite varmt..
Idag ska jag till kyrkan på kvällen för att kolla klart på en film med Teens. Sista gången med norskan Liv som flyr till Norge nu när den värsta värmen kommer. Hon kommer tillbaka lagom till när temperaturen sjunker..
Vad men ska jag göra idag? Vi får se.. Jag har mina lyckosamma kanintuggumitatueringar på armarna, tillsammans ska det bli en bra dag!!
 
🍀 Lycka till allihopa!! 🍀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0