månadens blogg

Om man kikar in på AFSs hemsida hittar man bakom iconen "månadens blogg" min blogg. En direkt länk från afs.se hit, välkomna hit till Japan ni som är intresserade av att bli utbytesstudent eller värdfamilj. KOM TILL JAPAN om ni vill komma till Japan till mars bör ni ansöka senart 1 oktober!! 
Medans jag deppar lite för ett det är så kort kvar (198 dagar) har ni runt 320 (jag hade 317) framför er!! Det känns som att det inte är på riktigt som om allt bara är ett en månadsprogram, halft semester halvt en intensiv språkkurs. Det går inte att beskriva det som jag känner inuti. Det ända jag känner att jag saknar just nu är skogen, vintern och lite mer rimliga frukt/grönsakspriser.
Att vara utbytesstudent för inte bara oss AFSare samman utan också de som åker iväg till sommaren från Japan.
Det är så kul att kunna vara till hjälp för dem men jag saknar dem redan då de var så härliga att ha runt omkring sig i skolan. Jag har bara haft lov i lite emr än en vecka och jag saknar redan skolan...
 
såå, månades blogg i alla fall, inte mycket att visa upp men välkomna till andra sidan av jorklotet!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0