99

Som jag kanske har berättat finns det en annan utbytesstudent på skolan.
I början tyckte jag inte alls om henne för hennes japanska är grym!! Men nu, får en tår i ögonvrån när jag tänker på att hon ska åka hem om två veckor. Hon var här på ett tre månaders program som snart tar slut. Då skolorna här i Japan har tre terminer fick hon vara med under en hel termin.
Jag kommer sakna henne, hon har hjälpt mig så mycket, med japanskan och hon har varit en bra vän. Jag kommer ha tråkigt under Japansklektionerna. Vi två under japanskan, men så klart är hon på en helt annan nivå men kul har det varit. Hon har en blogg, mycket mer blogg än min, där hon skriver och lägger upp bilder.
här är hon:
maker
Hon själv tog bilderna ^^
Hon är från Singapore men hon bor i Austaralien, hon gör utbytet från Australien men hon är singaporian
JODIE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0