Ny design

Anledningen till att jag sitter framför datorn nu är att jag ska skicka dokumentet om min värdfamilj i Japan till min farfar och farmor så att de kan få adress och läsa lite om min familj. Men också för att när jag hjälpte farfar med hans mobiltelefon kom jag på att jag kunde ge adressen till min blogg så de fick se lite vad jag hade för mig och jag lärde också ut lite om hur man kunde kommentera. När vi gick in på bloggen hade jag inte skrivit något på tio dagar och det var inte så interessant, farfar gav synpunkter på bloggen och designen, ni kanske ser att det har skett lite förändringar men jag har en del att kvar.
Jag låter bloggen mogna lite, jag har en resväska på rummet halfull med grejer och jag ska i morgon eller i veckan gå och köpa vacuumpåsar för att kunna packa bättre. Jag får max ha med mig 20 kg för irkisflyget i Japan men till Japan får jag ha 23 kg. Jag kommer att övernatta en natt i Tokyo innan jag reser vidare till Osaka på ett välkomstläger för alla AFSare i närheten. Det blir nog kul men det jag oroar mig för just nu är att jag inte hinner få mitt pass och visum innan jag åker.
Väl i Japan har jag blivit inbjuden till en välkomstfest med scoutgruppen i närheten. En tjej jag träffade på WSJ hjälpte mig att komma in i den här gruppen. Jag fick lite glädjetårar när jag läste meddelandet från henne och jag tog fram hennes scoutskjorta och njöt lite grann. Ska skicka ett brev till henne och några andra i morgon.
I morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0